oblíbené

Ducati

UŽIVATELSKÉ A SERVISNÍ MANUÁLY MOTOCYKLŮ DUCATI

V roce 1935 se společnost pustila, pod vedením bratrů Ducatů, do stavby supermoderního továrního komplexu v Borgo Panigale u Boloni. Ducati se v něm i nadále věnovala výrobě rádií a nově i fotografickým přístrojům a kalkulátorům. V roce 1946 nabídla na trh levné kolo s pomocným čtyřtaktním motorkem a v roce 1950 postavila svůj první skutečný motocykl. Jednalo se o čtyřtaktní jednoválcovou OHV 65 nazvanou 60 Sport s výkonem 2,5 koně při 5 500 otáčkách. O dva roky později opustil brány obnoveného závodu Cruiser 175 cc, skútr s elektrickým startérem a automatickou převodovkou.
  V roce 1970 Ducati představila závodní dvouválcový motocykl 500 GP Bicilindrica.
  První sérii Ducati SuperSport 750 přináší rok 1974. Na základě těchto veleúspěšných motocyklů začala továrna Ducati stavět produkční modely GT, Sport a SuperSport.
Rok 1986 přinesl pravidla pro novou třídu se statusem Mistrovství světa – Superbike. Pro tento závod představila Ducati model 750 F1, který dostal čtyřventilové hlavy, vstřikování a chlazení kapalinou. V roce 1991 zahájila svoji kariéru velice populární řada motocyklů SuperSport s objemem 750 a 900 a s designem závodních modelů 888. Tyto motory byly i základem dosud nejpopulárnější modelové řady – Ducati Monster. Design, tohoto  motocyklu , navrhl mladý argentinský návrhář Miquel Galuzzi v roce 1993. Od té doby sjelo z výrobních pásů nepočítaně variant tohoto modelu.
  I přes sportovní úspěchy se Ducati v polovině 90. let dostala do hluboké finanční krize. Vysvobozením pro ni byl, roku 1995, odchod od koncernu Cagiva a příchod americké investiční skupiny Texas Pacific Group, která společnost Ducati ovládá dodnes. Současně se Ducati vrátila i do segmentu cestovně-sportovních motocyklů s modelem ST.
  Dvouválcové motory s desmodromickým ovládáním ventilů, a suchou spojkou,která je známá  pro Ducati typickým chrastivým zvukem.  Všem na obdiv vystavený rám motocyklu. To vše odlišuje tyto stroje od běžné produkce. Fyrma se začala postupně měnit z pouhého výrobce motocyklů na firmu, která se komplexně stará o zábavu a potěšení z jízdy pro své příznivce.


Z NAŠÍ DATABÁZE UŽIVATELSKÝCH PŘÍRUČEK A SERVISNÍCH MANUÁLŮ DUCATI VYBÍRÁME TYTO:
(Pokud zde nenajdete manuál k Vašemu motocyklu, napište nám a v případě, že bude v naší databázi servisních manuálů, rádi Vám ho pošleme)
Mototrade Třebíč (Číhalín) +420 739 353 555
[email protected]
Pravidelné informace
© Mototrade 2005-2024 Akceptujeme platební karty Vyrobila firma McRAI