UŽIVATELSKÉ A SERVISNÍ MANUÁLY MOTOCYKLŮ SUZUKI
Suzuki Shokkuki Seisahusho byla založena už v roce 1909, mladým technicky nadaným podnikatelem Michio Suzukim. Firma se od svého vzniku zabývala výrobou tkalcovských stavů a to jí vydrželo až do druhé světové války. Roku 1951 se agilní šéf firmy rozhodl vstoupit do motocyklového průmyslu. První model Power Free měl objem pouhých 36ccm a výkon jednoho koně, ale do konce roku 1952 bylo prodáno na tehdejší dobu neuvěřitelných 10.000 dvoudobých mopedů. Následovaly modely A100, T20 a T500 Titán. Skutečnou senzací se stal v roce 1976 čtyřválcový bike GS 750. Poprvé byl v nabídce Suzuki čtyřdobý motor a hned se stal nejlepší ve své třídě. Značka slavila úspěchy nejen v Japonsku ale i v USA. V 80 letech se však dostává do stále větší krize. Pro překonání tohoto úpadku prodeje, byl v říjnu 1984 vyslán do Německa managament firmy, který zakládá Suzuki Motor GmbH Deutschland. Současně prezentuje novinku s označením GSX-R 750, závodní stroj pro běžné silnice, o kterém se rázem mluví po celém světě.
Modelová řada s označením GSX-R se vyrábí až do dnes a pro mnohé z nás je vyloženě srdcovou záležitostí. Na přelomu století se objevuje motocykl s označením GSX-R 1300 Hayabusa. Tento stroj s výkonem, blížící se hranici 200 koní byl výzvou snad pro každého, kdo se nebál naplno otočit plynovou rukojetí. V dlouhé historii této značky se objevily modely, např. DR Big, GSF Bandit, které se staly notoricky známe každému, kdo se pohyboval ve světě motorismu. Suzuki si za víc jak 50 let vybudovala silnou pozici na trhu a svými novými modely si ji nepřestává upevňovat.
Z NAŠÍ DATABÁZE UŽIVATELSKÝCH PŘÍRUČEK A SERVISNÍCH MANUÁLŮ SUZUKI VYBÍRÁME TYTO:
(Pokud zde nenajdete manuál k Vašemu motocyklu, napište nám a v případě, že bude v naší databázi servisních manuálů, rádi Vám ho pošleme)